Киківська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Головна | На допомогу учням | Реєстрація | Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Вітання [58]
Оголошення [56]
Участь у районних, обласних заходах [43]
Шкільні заходи [38]
Новини освіти в Україні [12]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 9
Корисні сайти
  • МОН України

  • ЖОІППО

  • Новоград-Волинська районна державна адміністрація

  • Новоград-Волинська районна рада

  • Новоград-Волинський районний відділ освіти

  • Навчальні заклади району

  • РЦТСТУМ

  • Освітній портал "Педпреса"

  • Урядова гаряча лінія

  • ВРЦОЯО

  • Закон України про освіту

  • Сайт районного шкільного парламенту

  • Освіта України
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Державна підсумкова атестація (ДПА) у основній школі в 2016/2017 навчальному році проводиться відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти та листа МОН Про проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах, у 2016/2017 навчальному році.

    Строки проведення державної підсумкової атестації в основній школі (9 клас) визначаються педагогічною радою і затверджуються відповідним наказом керівника навчального закладу до 05 квітня 2017 року.

    Атестація проводиться за місцем навчання у письмовій формі. Завдання для проведення атестації укладають вчителі навчального закладу, відповідно до затверджених міністерством орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань, і затверджує керівник навчального закладу. Завдання мають відповідати державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, визначеним навчальними програмами, затвердженими Міністерством освіти і науки України.

    У школах (класах), у яких вивчення предметів здійснюється мовами національних меншин чи іноземними мовами, атестація може складатися мовою вивчення предмета.

    У 9-х класах державна підсумкова атестація проводиться з трьох предметів:

    • 1) українська мова;
    • 2) математика;
    • 3) предмет за вибором педагогічної ради навчального закладу з одного з зазначених навчальних предметів: українська література, зарубіжна література, іноземна мова (залежно від навчального закладу), історія України, всесвітня історія, правознавство (практичний курс), географія, біологія, хімія, фізика, інформатика. Рішення педагогічної ради щодо вибору третього предмета для проходження ДПА затверджується наказом керівника навчального закладу до 05 квітня 2017 року. У загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням або вивченням мов національних меншин третім предметом для проходження державної підсумкової атестації можуть бути мова національної меншини або інтегрований курс «Література».

    Виставлення оцінок за ДПА

    Бали за ДПА виставляються в класному журналі у колонку з написом "ДПА" без зазначення дати після колонки з написом "Річна". Результати атестації виставляються у додатки до свідоцтв про базову загальну середню освіту та до атестатів про повну загальну середню освіту у графі "державна підсумкова атестація" та враховуються при визначенні середнього балу атестата. Особам звільненим від проходження ДПА за станом здоров’я у додаток до атестата замість оцінки робиться запис «звільнений» («звільнена»).

    Орієнтовні вимоги  до змісту атестаційних робіт у 9-му класі:

    Складено на підставі Орієнтовних вимог до проведення Державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2016/2017 навчальному році, відповідно до листа МОН № 1/9-149 від 13 березня 2017 року.

    Графік проведення ЗНО - 2017

    Графік проведення зовнішнього незалежного оцінювання визначається згідно з затвердженим Міністерством освіти календарним планом проведення зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів у 2017 році.

    У 2017 році зовнішнє незалежне оцінювання з української мови та літератури, іспанської, німецької, французької, англійської мов та математики відбудеться у травні. ЗНО з інших предметів відбудеться з 2 червня по 16 червня 2017 року.

    Дати проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2017 року:

    Предмет

    Дата проведення

    Українська мова і література

    23 травня (вівторок)

    Іспанська мова

    25 травня (четвер)

    Німецька мова

    25 травня (четвер)

    Французька мова

    25 травня (четвер)

    Англійська мова

    29 травня (понеділок)

    Математика

    31 травня (середа)

    Історія України

    2 червня (п’ятниця)

    Російська мова

    6 червня (вівторок)

    Біологія

    8 червня (четвер)

    Географія

    12 червня (понеділок)

    Фізика

    14 червня (середа)

    Хімія

    16 червня (п’ятниця)


    Оголошення результатів ЗНО

    Обробка бланків відповідей та визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання учасників зовнішнього тестування з української мови та літератури, іноземних мов і математики здійснюватиметься з 24 травня до 12 червня 2017 року; обробка бланків відповідей з історії України, біології, російської мови триватиме з 3 до 14 червня 2017 року; обробка бланків відповідей з географії, хімії та фізики відбудеться з 13 до 20 червня 2017 року.

    Оголошення результатів зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури, іноземних мов та математики відбудеться не пізніше 15 червня 2017 року; з історії України, біології, російської мови - не пізніше 19 червня 2017 року; з географії, фізики та хімії - не пізніше 23 червня 2017 року.

    Розгляд апеляційних заяв щодо результатів зовнішнього незалежного оцінювання розпочнеться з дня офіційного оголошення результатів.

    Апеляційні заяви від учасників тестування, яких не задовольнили отримані результати ЗНО, будуть розглядатись починаючи з дня оголошення результатів кожного тесту.

    Додаткова сесія ЗНО для учасників, які не змогли взяти участь у основній сесії тестування з поважних причин, пройде у період з 3 до 12 липня 2017 року за окремим графіком, який має бути затверджений не пізніше 28 квітня 2017 року.

    Оголошення результатів учасників додаткової сесії зовнішнього незалежного оцінювання відбудеться не пізніше 18 липня 2017 року.

     
     

    Характеристики сертифікаційних робіт

    Предмети тестування та терміни проведення

    Нормативні документи. За матеріалами ВРЦОЯО

    Підготовка до ЗНО

    Стаття В.Бойко "ВИЗНАЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ: СТАРІ ПРОБЛЕМИ ТА НОВІ ПЕРСПЕКТИВИ" (Інформація про метод визначення експертами «порогового бала»)

     

    Учням, які готуються до складання тестів ЗНО у 2017 році, пропонуємо скористатися найбільшим

    онлайн сервісом підготовки до тестування , на якому ви маєте можливість безкоштовно пройти тестування у форматі ЗНО з різних предметів.

    Спосіб виконання всіх тестових завдань у запропонованих на цьому сайті тестах максимально наближений до реальних тестів, а форма надання відповіді відповідає виду, що пропонується абітурієнтам у бланку відповідей під час проходження реальних тестів ЗНО.

    Після виконання тестових завдань кожного тесту надаються правильні відповіді на всі завдання та розраховується результат у тестових та рейтингових балах, також визначається час витрачений на виконання тесту.

    Скористайтеся ПРОГРАМОЮ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ для підготовки до ЗНО

     

    Як підготуватися до ЗНО

    Спочатку підготуйте місце для занять: приберіть зі столу зайві речі, зручно розташуйте  необхідні підручники, посібники, зошити, папір, олівці. Можна ввести в інтер’єр кімнати жовтий і фіолетовий кольори, оскільки вони підвищують інтелектуальну активність. Для цього буває достатньо якоїсь картинки в цих тонах.

    Складіть план занять. Плануючи кожен день підготовки, необхідно чітко визначити, що саме сьогодні вивчатимете. Не взагалі: «Трохи позаймаюся»,— а які саме розділи і теми.

    Почніть зі складнішого, з того розділу, який знаєте найгірше. Але якщо вам важко «розгойдатися», можна почати з того матеріалу, який найбільш цікавий і приємний. Можливо, поступово увійдете до робочого ритму, і справа піде.

    Чергуйте заняття і відпочинок, скажімо, 40 хвилин занять, потім 10 хвилин — перерви. Можна у цей час помити посуд, полити квіти, зробити зарядку, прийняти душ.

    Не треба прагнути до того, аби прочитати і запам’ятати напам’ять увесь підручник. Корисно структурувати матеріал, складати плани, схеми, причому бажано їх записувати. Плани корисні і тому, що за ними легко повторити якийсь матеріал.

    Як запам’ятовувати матеріал?

    Психологи встановили, що наша оперативна пам’ять за одночасного сприйняття здатна утримати і потім відтворити в середньому лише сім об’єктів. Тому матеріал краще розбити на смислові частини, бажано, аби їх було не більше семи. Смислові частини матеріалу необхідно збільшувати й узагальнювати, виражати головну думку однією фразою.

    Не слід квапитися, за будь-яку ціну запам’ятовувати складний текст, не розібравшись у його внутрішніх зв’язках, не зрозумівши міркувань автора. Серед другорядного потрібно виявити найголовніше.

    Використовуйте асоціації. Метод локальної прив’язки полягає у побудові для ряду, який ви намагаєтесь запам’ятати, об’єктів іншого ряду - опорного, з добре знайомих або легких для вивчення пунктів. Таким опорним рядом може бути послідовність кімнат у вашій квартирі, будинків на вашій вулиці тощо. Людина спочатку заучує опорний ряд, а потім використовує його елементи, аби зіставити з ними елементи завченого ряду. Отже, якщо в матеріалі мало внутрішніх зв’язків — озирніться довкола. Уявіть обстановку, в якій ви вивчали матеріал, і ви пригадаєте його, адже отримані одночасно враження запускають механізм згадування.

    Як повторювати?

    Перекажіть текст своїми словами, і ви легше його запам’ятаєте, аніж просто прочитавши багато разів, — адже це активна розумова праця. Загалом будь-яка аналітична робота з текстом дозволяє краще його запам’ятати. Це може бути перекомпонування матеріалу, знаходження парадоксальних формулювань для нього, залучення контрастного фону або матеріалу тощо.

    Конспектування. Виявляється, текст можна сильно скоротити, представивши його у вигляді схеми — «зірки», «дерева», «дужки» тощо. При цьому сприйняття та якість  запам’ятовування значно покращуються через образність запису. Таким чином, вам необхідно розбити великий текст не більш, ніж на 7 частин, пов’язати ці частини між собою, виділити опори (слова і думки, що стоять за ними) і завчити їх. У системі заучування матеріалу важливу роль відіграє повторення.

    Як психологічно підготуватися до іспитів

    Для того, щоб у кризовій ситуації не втрачати голови, необхідно не ставити перед собою надзавдань і надмети. Не варто чекати, доки ситуація стане катастрофічною. Починайте готуватися до іспитів заздалегідь, помалу, частинами, спокійно. Якщо дуже важко зібратися із силами і з думками, спробуйте запам’ятати спочатку найлегше, а потім переходьте до вивчення складного матеріалу. Щодня виконуйте вправи на зняття напруження, втоми, на розслаблення.

    Як уникнути хвилювань

    1. Запишіть на аркуші паперу те, що вас непокоїть. Покладіть його під подушку або в шухляду столу на сім днів. Доти, можливо, проблема вирішиться сама собою або її вже розв’яжете ви.

    2. Запитайте себе: «Чи допомагає хвилювання впоратися із ситуацією?» Коли ви зрозумієте, що ні, придумайте щось, що справді могло б зарадити.

    3. Якщо ви можете порадитися з батьками, зробіть це. Попросіть їх підтримати вас. Якщо ви не можете поговорити з батьками, знайдіть іншого дорослого, якому ви довіряєте, і поговоріть із ним або нею. Удвох ви, напевно, придумаєте розумний план, як впоратися з вашим хвилюванням.

    4. Пам’ятайте: занепокоєння — це емоція, а не метод розв’язання проблем.

    5. Якщо ваші переживання стали нав’язливими, зверніться до  психолога.

    Що робити, якщо втомилися очі?

    Виконайте дві будь-які вправи:

    - погляньте по черзі вгору-вниз (25 с), ліворуч-праворуч (15 с);

    - напишіть очима своє ім’я, по батькові, прізвище;

    - фіксуйте погляд то на віддаленому предметі (20 с), то на аркуші паперу перед собою (20 с);

    - намалюйте очима квадрат, трикутник — спочатку за годинниковою стрілкою, потім навпаки.

    Як легше запам’ятовувати?

    - Не завжди що більший обсяг матеріалу, то важче його запам’ятати. Великий уривок вивчати корисніше, ніж короткий вислів.

    - Запам’ятати легше те, що розумієш. Розподілене заучування краще від концентрованого. Учіть з перервами, не все підряд, краще помалу, ніж все одразу.

    - Більше часу витрачайте на повторення по пам’яті. Це ефективніше за просте багаторазове читання.

    - Якщо працюєте із двома матеріалами — великим і меншим — розумно починати з більшого.

    Підготовка до іспитів

    - Насамперед має сенс обладнати місце для занять:

    - Починаючи підготовку до іспитів, варто скласти план. Для початку добре визначити, хто ви — «сова» або «жайворонок», і залежно від цього максимально завантажувати ранкові або, навпаки, вечірні години.

    - Складаючи план щоденної підготовки, необхідно чітко визначити, що саме сьогодні будете вчити, які саме розділи якого саме предмета. Обов’язково слід чергувати роботу і відпочинок.

    - Добре починати на свіжу голову, з найважчого, із того розділу, який знаєте гірше за інші. Але якщо трапляється так, що «немає настрою», тоді варто почати навпаки, з того, що знаєте найкраще, з матеріалу, який вам найбільш цікавий.

    - Готуючись до іспиту, не слід намагатися прочитати і запам’ятати дослівно весь підручник.

    Корисно повторювати матеріал за окремими питаннями. Прочитавши питання, спочатку згадайте та обов’язково коротко запишіть усе, що ви знаєте з цього питання, потім перевірте себе за підручником. Перевірте правильність дат, основних фактів. Після цього уважно, повільно прочитайте підручник, конспект, виділяючи головні думки,— це опорні пункти відповіді.

    - Наприкінці кожного дня підготовки варто перевірити, як ви засвоїли матеріал: знову коротко запишіть плани всіх питань, які були пророблені цього дня.

    Любі друзі до вашої уваги декілька корисних посилань, які можуть стати вам у нагоді при підготовці до ДПА чи ЗНО, або просто допоможуть цікаво та корисно провести час.

    Спеціалізовані Інтернет-сайти дитячої літератури

    http://childbooks.blox.ua/html – веб-сайт „Книги для дітей” 
    http://abetka.ukrlife.org/ – веб-сайт для дітей „Весела абетка”
    http://www.abetka-logopedka.org/ – веб-сайт „Світ дитини”
    http://www.kazka.in.ua/ – веб-сайт „Українська казка”
    http://www.ae-lib.org.ua/_lit_child.htm – веб-сайт „Дитяча література”
    http://www.levko.info/ – дитячий сайт „Левко”
    http://www.mysl.lviv.ua/ – веб-сайт „Країна міркувань”
    http://slovogray.narod.ru/ – літературний сайт Ігоря Січовика
    http://dytjachi-virshi.org.ua – авторський сайт „Віршики пана Назара

    Освітньо-інформаційні ресурси

    http://teacher.at.ua/ – веб-сайт „Вчитель вчителю, учням та батькам”
    www.balachka.com – веб-сайт „Пиши українською”
    http://bibliyna-istoriya.org.ua/ – веб-сайт „Біблійна історія”
    http://cikave.org.ua/pro-sajt/ – веб-сайт „Цікаво про цікаве”
    http://www.ukr-tur.narod.ru/ – веб-сайт „Світ географії та туризму”
    www.akBooks.com.ua – веб-сайт „Академічна книгарня@онлайн”
    Lcorp.ulif.orgю.ua – український лінгвістичний портал «Словники України»
    http://www.idea-ukraine.org/ – проект „Відкритий світ інформаційних технологій”

    Інтернет-сайти бібліотек та електронних бібліотек

    http://www.4uth.gov.ua/ – веб-сайт Державної бібліотеки України для юнацтва (Київ)
    http://www.chl.kiev.ua/ – веб-сайт Національної бібліотеки України для дітей
    http://www.nbuv.gov.ua/ – веб-сайт Національної бібліотеки України імені В.І. Вернадського (Київ)
    http://www.bukvoid.com.ua/ – веб-сайт „Буквоїд”
    http://www.nplu.org/ – веб-сайт Національної парламентської бібліотеки України (Київ)
    http://www.ukrbook.net/ – веб-сайт Книжкової палати України імені Івана Федорова (Київ)
    http://library.zntu.edu.ua/res-libr-el.html – веб-сайт „Бібліотеки в мережі Internet”
    http://lyapota.boom.ru/lib.htm – колекція посилань на кращі електронні бібліотеки
    http://book.uraic.ru/ssylki/biblioteki – Інформаційно-довідковий портал „Library.ru”
    http://www.loc.gov/ – веб-сайт Бібліотеки Конгресу США
    www.bnf.fr/ – Bibliotheque Nationale или BNF) — веб-сайт Національної бібліотеки Франції
    www.bl.uk/ – веб-сайт Британської бібліотеки

    Інтернет-сайти музеїв та картинних галерей України

    http://prostir.museum/ – портал „Музеи Украины”
    http://www.prostir.museum/sites/ua – веб-сайт „Музейний простір України”
    http://namu.kiev.ua/ – веб-сайт Національного художнього музею України
    http://www.warmuseum.kiev.ua/ – веб-сайт Національного музею історії Великої Вітчизняної війни 1941 – 1945 років
    http://hutsul.museum/ – веб-сайт Національного музею народного мистецтва Гуцульщини та Покуття
    http://museum.odessa.net/fineartsmuseum/ – веб-сай Одеського художнього музею
    http://www.archaeology.odessa.ua/ – веб-сайт Одеського державного археологічного музею
    http://www.oweamuseum.odessa.ua/ – веб-сайт Одеського музею західного і східного мистецтва
    http://muzey.vn.ua/ – веб-сайт Вінницького обласного краєзнавчого музею
    http://www.museum.lviv.ua/ – веб-сайт Львівського музею історії релігії
    http://lvivgallery.org/ – веб-сайт Львівської національної галереї мистецтв
    http://honchar.org.ua/ – веб-сайт Музею I.М. Гончара
    http://www.chersonesos.org/ – веб-сайт Національного заповідника „Херсонес Таврійський”
    http://www.tmf-museum.kiev.ua/ – веб-сайт Державного музею театрального, музичного і кіномистецтва України

    Інтернет-сайти світових музеїв та картинних галерей

    http://poklonnayagora.ru/ – веб-сайт Центрального музею Великої Вітчизняної війни 1941-1945 рр. (Росія)
    http://www.muar.ru/ – веб-сайт Державного музею архітектури ім. А.В. Щусєва (Росія)
    http://www.spbmuseum.ru/ – веб-сайт Держаного музею історії Санкт-Петербурга
    http://www.vmdpni.ru/ – веб-сайт Всеросійського музею декоративно-прикладного і народного мистецтва
    http://www.mmoma.ru/ – веб-сайт Московського музею сучасного мистецтва
    http://www.polotskmuzey.vitebsk.by/ – веб-сайт Національного Полоцького історико-культурного музею-заповідника (Білорусь)

     


    Вгору сторінки