Киківська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Головна | ДПА - 9 клас | Реєстрація | Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Вітання [70]
Оголошення [71]
Участь у районних, обласних заходах [60]
Шкільні заходи [54]
Новини освіти в Україні [20]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Наше опитування
Якої, на вашу думку, недостатньо інформації на нашому сайті
Всього відповідей: 6
Корисні сайти
  • МОН України

  • ЖОІППО

  • Новоград-Волинська районна державна адміністрація

  • Новоград-Волинська районна рада

  • Новоград-Волинський районний відділ освіти

  • Навчальні заклади району

  • РЦТСТУМ

  • Освітній портал "Педпреса"

  • Урядова гаряча лінія

  • ВРЦОЯО

  • Закон України про освіту

  • Сайт районного шкільного парламенту

  • Освіта України
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Особливості проведення ДПА в 2018 році

    Атестація учнів, які закінчили 9-й клас, буде проходити на базі тієї школи, в якій вони проходять навчання. Екзаменування проходить у письмовій формі і повинно відповідати певним вимогам Міністерства освіти. У роботі повинні бути завдання, відповідні рівню підготовки учнів і шкільних освітніх стандартів. 
    Дати, в які буде проходити ДПА, визначаються членами педагогічної ради. Наказ за підписом директора, затверджує дати проведення кожного іспиту, доведуть до відома учнів не пізніше 5 квітня 2018 року. Дев'ятикласникам 2017/2018 року випуску потрібно здавати три іспити: 

    • українська мова; 
    • математика; 
    • предмет за вибором у вигляді української літератури, зарубіжної літертури, іноземної мови, історії України та всесвітньої історії, права, географії, біології, хімії, фізики або інформатики, а також мов національних меншин.

    Оцінки по ДПА виставляються в журнал після річної позначки. Підсумки атестації повинні бути проставлені в атестат про середню освіту. Вони безпосередньо впливають на середній атестаційний бал. 

    Хто звільняється від ДПА?

    Деякі категорії учнів можуть отримати звільнення від ДПА. До числа таких школярів входять: 

    • діти, які проходять навчання і лікування на базі шкіл-інтернатів або освітніх закладів санаторного типу, реабілітаційних центрів, класів інклюзивного типу, є глухими, сліпими, або слабочуючими слабозорими, мають порушення функції опорно-рухової системи, тяжкі мовленні порушення або затримку в психічному розвитку; 
    • учні, які перебувають у соціальній відпустці. Це правило діє для дівчаток, які народили дитину. Для підтвердження свого статусу матері їм потрібно надати довідку з жіночої консультації і, якщо учениця є повнолітньою, заяву; 
    • спортсмени, які беруть участь у міжнародних змаганнях або повинні поїхати на збори, а також учасники виставок або конкурсів, які проходять на міжнародному рівні; 
    • учні, в районі проживання яких трапилося стихійне лихо або оголошено надзвичайний стан; 
    • учні, які стали учасниками олімпіад або наукових конкурсів, що проходять на міжнародному рівні. Вони отримують звільнення від предмета, на якому посіли призові місця; 
    • учні, які вийшли на третій етап МАН з якого-небудь предмета. Вони звільняються від ДПА з цієї дисципліни; 
    • школярі, які мають міжнародну сертифікацію з іноземної мови на рівні В1 (для середніх шкіл без спеціалізації з мови) і В2 (для шкіл, в яких вивчаються мови на підвищеному рівні). 

    Зміст іспитів та вимоги до білетів


    Вам належить підготовка до трьох ДПА, включаючи українську мову і математику 
    Вимоги, які висуваються до структури, змісту і правил проведення атестаційних робіт, варто обговорити детальніше. 

    ДПА з української мови

    Підсумкова атестація з української мови належить до числа обов'язкових. Вона проводиться у формі письмового диктанту, в рамках якого оцінюється орфографічна і пунктуационная грамотність учнів, уміння правильно писати слова, вживати правила орфографії і пунктуації, а також оформляти роботу відповідно до вимог. Тезісні характеристики ДПА: 

    • атестація проходить протягом 60 хвилин; 
    • обсяг диктанту повинен становити від 160 до 170 слів; 
    • на початку іспиту вчитель повинен зачитати весь текст, дати пояснення щодо його змісту, лексичного значення слів і особливостей правопису; 
    • кожне речення тесту читається наступним чином: учитель читає все речення цілком, потім повторять по частинах (в цей час учні пишуть), а потім ще раз повторює пропозицію; 
    • в процесі диктування потрібно вказувати місце, в якому починається новий абзац; 
    • в кінці вчитель ще раз читає весь текст, щоб учні змогли зробити перевірку роботи і виправити можливі помилки.

    Оцінка диктанту проводиться згідно з такими критеріями: 
     

    • помилки в орфографії і пунктуації оцінюються однаково; 
    • помилки, допущені в одному і тому ж слові, вважаються за одну, але однотипні помилки, допущені в різних словах, вважаються різними; 
    • при підрахунку помилок потрібно ділити їх на грубі і негрубі (виключення, заміна розділового знака, вживання не і ні і т. д.); 
    • помилки на правила, які учні ще не проходили в 9-му класі, повинні бути виправлені, але не враховуються при підрахунку; 
    • робота, в якій допущено більше п'яти виправлень, оцінюється на 1 бал менше; 
    • бали потрібно розподіляти за таким принципом: 15-16 помилок і більше – 1 бал, 13-14 – 2 бали, 11-12 – 3 бали, 9-10 – 4 бали, 7-8 – 5 балів, 5-6 – 6 балів, 4 – 7 балів, 3 – 8 балів, 1 груба і одна негруба – 9 балів, 1 – 10 балів, 1 негруба – 11 балів, 0 – 12 балів.

    ДПА з української літератури

    Екзаменування з даного предмету проходить у формі тестування. Охарактеризувати процес проведення ДПА та вимоги до роботи можна наступним чином: 

    • тривалість іспиту становить 90 хвилин; 
    • вчитель розподіляє варіанти так, щоб поруч не опинилися учні з однаковими квитками; 
    • в квитку має бути 25 завдань, представлених у різній формі: у №1-16 учні вибирають 1 вірна відповідь з 4-5 варіантів, №17-20 – встановлюють відповідність між колонками елементів, №21-24 – вписують відповіді у вигляді слова, поєднання слів або речень, №25 – пишуть розгорнуту відповідь на піставлене питання. Дана робота являє собою твір обсягом 100-200 слів, в якому автор повинен сформулювати проблему, дати коментарі, розповісти про авторську позицію, висловити свою думку щодо проблеми й аргументувати його. 

     

    ДПА з зарубіжної літератури


    ДПА з літератури зажадає начитаності та вміння викладати свої думки 
    Завдання з зарубіжної літератури повинні мати різну форму і охоплювати програму за 8 і 9 класи. Характеристика ДПА та вимоги до його проведення виглядають наступним чином: 

    • робота пишеться протягом 90 хвилин; 
    • завдання перевіряють вміння аналізувати та інтерпретувати художні тексти, знання родової й жанрової специфіки творів, розуміння стилістики, ідейного і художнього змісту; 
    • у кожному варіанті повинно бути не більше 24 завдань, з яких №1-19 – це вибір вірної відповіді (тести повинні стосуватися біографій авторів, літературних епох, напрямів, понять, назв творів та характеристик героїв), №20 – завдання на встановлення послідовності елементів, №21-23 – встановлення відповідності між двома колонками, №24 – написання твори -роздуми на запропоновану тему, в якому повинні бути відображені знання з зарубіжної літератури, розуміння її як мистецтва слова, а також уміння проводити аналіз художніх текстів, добирати і використовувати слова та вирази.


    Твір оцінюється, виходячи з таких критеріїв: повнота висвітлення теми, посилання на художні твори, логічна послідовність викладу думок (вступ, основана частина з аргументами, висновки), структурна цілісність, переконливість, образне мислення. Ця частина роботи оцінюється в 3 бали. В цілому, норми правопису в даному ДПА не оцінюються, але якщо у творі багато орфографічних і пунктуаційних помилок, перевіряючому вчителеві рекомендовано зняти за це 05 бала. 

    ДПА з математики


    Математичний іспит пишеться протягом 135 хвилин, якщо він призначений для учнів середніх шкіл без спеціалізації за математики, і 180 хвилин, якщо випробування проводиться для спецклассов. Співвідношення кількості завдань з курсів алгебри і геометрії – 2:1. Квитки розробляються так, щоб охопити програму з 5 по 9 класи. Роботу можна розділити на три частини: 

    • перша – від 10 до 12 завдань, сформульованих у тестовій формі так, щоб учень вибрав одну правильну відповідь із 4-5 варіантів; 
    • друга – від 4 до 6 завдань у вигляді відкритих тестів, на які потрібно дати коротку відповідь;
    • третя – 3-4 завдання відкритої форми, у яких учневі треба буде дати розгорнуту відповідь (вирішити завдання і пояснити логіку і порядок вирішення). Ці завдання оцінюються на максимум балів тільки в тому випадку, якщо учень зумів обгрунтувати кожне проведене дію.

    Учням, які навчаються у спеціалізованих математичних класах, можуть видати квитки з додатковою частиною. Міносвіти пропонує включити в неї 3 завдання за програмою поглибленого вивчення математичних дисциплін. 

    ДПА з іноземної мови

    Атестаційна робота з іноземної мови проводиться в письмовій формі і перевіряє словниковий запас школярів, а також ступінь оволодіння мовою. Для учнів звичайних шкіл завдання повинні відповідати рівню А2+, а для дев'ятикласників, представляють спеціалізовані школи – В1. Квиток ДПА з іноземної мови складається з трьох частин: 

    • читання – учням пропонуються тексти публіцистичного характеру, особиста або офіційний лист, оголошення, реклама, розклад, меню, рецепт або телепрограма. Після читання тексту потрібно буде виконати завдання по ньому – це може бути тест з вибором вірної відповіді, добір логічних пар, запитання з короткими відповіді, завдання на встановлення порядку слів, знаходження аргументів та встановлення зв'язків між інформаційними блоками; 
    • використання мовних навичок – у цій частині школяра чекають тести, що передбачають коротку відповідь. Вони виявляють ступінь оволодіння лексикою, граматикою і семантикою. Завдання повинні бути складені з текстів різного обсягу і складності, а їх контекст – торкатися побутових ситуацій. Це може бути завдання, якому потрібно вставити пропущене слово або вибрати варіант відповіді; 
    • лист – тут учням треба показати, наскільки добре вони оволоділи навичками письмової комунікації. Школярі будуть писати текст, спираючись на підказки у вигляді оголошень, листів, повідомлень, реклами, картинок, фотографій, таблиць або схем. 

    Англійська мова – найпопулярніший предмет за вибором серед всіх ДПА 

    ДПА з історії України та Всесвітньої історії


    Завдання повинні перевірити: 

    • знання історичної термінології, фактів, явищ, подій, хронології, картографії та пам'яток історико-культурного характеру; 
    • вміння учнів проводити аналіз і узагальнення, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між історичними подіями, явищами, процесами і періодами; 
    • оботі з джерелами історичної інформації – документами, картами, схемами, фото. навички в р


    Рекомендується робити квитки з 22 завдань і дотримуватися такої структури: 
     

    • завдання №1-16 – тести з чотирма варіантами відповідей, у яких потрібно знайти один вірний; 
    • завдання №17-18 – визначення відповідності; 
    • завдання №19-20 полягають у визначенні хронологічної послідовності історичних подій; 
    • завдання №21-22 – тести з сімома відповідями, серед яких потрібно знайти 3 вірних. 

     

    ДПА по праву


    Атестація по праву проводиться у письмовій формі. При розробці квитків вчителі повинні включити в них різноманітні завдання, які перевірять правові знання учнів, рівень розвитку їх юридичної логіки, правові вміння і ставлення школярів до правовим явищам і процесам. Міносвіти рекомендує включати в квитки такі типи завдань: 

    • тести на вибір одного або декількох правильних відповідей. Завдання такого типу можуть стосуватися понять і термінів; 
    • завдання, в яких потрібно встановити відповідність між поняттям та визначенням, назвою і описом; 
    • завдання на визначення понять учні повинні максимально точно дотримуватися інформації, яка міститься в нормативно-правових документах; 
    • завдання, в яких потрібно виявити три відмінності між поняттями – школярам доведеться показати, наскільки добре вони розрізняють і вміють порівнювати правові явища і процеси; 
    • завдання на побудова логічного ланцюжка; 
    • завдання на виявлення помилок у запропонованих текстах; 
    • завдання, в яких потрібно провести аналіз фрагмента юридичного документа – школяр повинен відповісти на питання стосовно понять, про які йде мова, їх значення, а також правовідносинах, регульованих даним документом; 
    • аналітичне завдання, в якому потрібно відповісти на питання до правових ситуацій з різних галузей права. 

     

    ДПА з географії

    При розробці квитків для підсумкової атестації вчителям рекомендовано включати в них 15 завдань різної складності. Вони повинні виявляти навички роботи з картами, малюнками, схемами, таблицями, діаграмами, передбачати вирішення завдань і роботу з контурними картами. Міносвіти радить учителям формувати квиток з таких завдань: 

    • 10 тестів на вибір однієї правильної відповіді з чотирьох варіантів – у них перевіряється знання географічних термінів та понять, а також вміння працювати з різними джерелами географічної інформації; 
    • 3 завдання на визначення відповідності між поняттями, процесами і явищами; 
    • 2 тесту з сімома варіантами вірних відповідей, з яких потрібно вибрати три; 
    • 1 завдання з практичними розрахунками (в ній використовуються малюнки, схеми, таблиці, діаграми); 
    • 2 завдання з розгорнутою відповіддю на питання – учням належить висловлювати свої думки, наводити аргументи, складати географічні характеристики, робити висновки, порівнювати об'єкти і явища, визначати типові риси, переваги і недоліки природних і економічних умов; 
    • 2 завдання, в яких потрібно отримати відповідь за допомогою математичних розрахунків; 
    • 1 завдання передбачає нанесення інформації на контурну карту та запис легенди. 


    Якщо іспит проводиться в класі з поглибленим вивченням географії, рекомендовано доповнити роботу ще одним завданням практичного характеру і одним – творчого. Звичайні класи можуть писати роботу протягом 90 хвилин, спеціалізованих класах відводиться 120 хвилин. 

    ДПА з біології


    Щоб здати біологію, доведеться повторити всю шкільну програму з 7 класу 
    Підсумкова экзаменационна робота складається на основі шкільної програми з 7 по 9 класи. Завдання у квитках повинні бути присвячені людині і біологічним основам його поведінки (70% завдань), рослин, грибів і лишайників, бактерій, тварин, організмів і середовища їх проживання (30% квитка). При роботі з квитком учні повинні продемонструвати: 

    • розуміння ролі біології у практичній діяльності і життя людей; 
    • знання методів вивчення живих об'єктів; 
    • знання ознак організмів; 
    • розуміння особливостей рослин, грибів, бактерій, тварин, їх ролі в природі, а також способів їх використання у практичній діяльності людей; 
    • знання особливостей взаємодії між видами; 
    • розуміння будови клітин і організмів 
    • навички профілактики захворювань і надання першої медичної допомоги.


    В роботу входять завдання різної складності: 

    • 75% завдань – це тести відкритої і закритої форми, в яких потрібно вибрати вірну відповідь дати коротку відповідь або встановити відповідність. Такі завдання перевірять ваші знання щодо біологічних об'єктів, процесів, явищ, понять і термінів;
    • 25% завдань – це робота з діаграмами, графіками, таблицями. У завданнях цього типу школярі повинні будуть встановити причинно-наслідкові зв'язки, зробити узагальнюючі висновки, аргументувати свою точку зору. 

     

    ДПА з хімії


    До складу квитка увійдуть наступні розділи хімії: 

    • 15% завдань – програма 7 класу (хімічна термінологія, прості речовини метали і неметали); 
    • 45% завдань – програма 8 класу (кількісні вимірювання речовин, розрахунки за формулами, класи неорганічних сполук, періодичний закон і система, атомна будова, хімічний зв'язок і будова речовин); 
    • 40% завдань – програма 9 класу (розчини, реакції і органічні сполуки). 


    В квиток повинні входити тести, в яких необхідно вибрати правильну відповідь, установити відповідність, написати вірну послідовність, відтворити зв'язку між класами неорганічних сполук, а також завдання, що вимагають скласти окислювально-відновну реакцію, написати реакцію обміну іонами або вирішити завдання. Учням дозволено користуватися простими калькуляторами, таблицею Менделєєва, таблиця розчинності кислот, солей, підстав і гідроксидів, а також рядом активності металів. 

    ДПА з фізики

    Квитки перевірять знання термінології даної науки та її законів, а також навички у вирішенні завдань і вміння проводити аналіз явищ і процесів. У структурній частині іспиту обов'язково повинні бути присутніми тести на вибір правильної відповіді з 4-5 варіантів, завдання на встановлення відповідності, завдання з встановленням сутності фізичних явищ, формулюванням законів і проведенням розрахунків, які супроводжуються ілюстративним матеріалом. При оцінці типових та комбінованих завдань комісія перевіряє: 
     

    • уміння записати умову в скороченій формі; 
    • навички перекладу фізичних величин в одиниці Міжнародної системи; 
    • здатність працювати з формулами і виводити підсумкову формулу для розрахунків;
    • готовність пояснити всі етапи рішення і записати відповідь у правильній формі; 
    • вміння проаналізувати і перевірити вірогідність одержаного результату. 

      Для учнів, які вивчають фізику поглиблено, квиток слід додати завдання підвищеної складності. Під час іспиту школярам дозволено використовувати калькулятор. 

    ДПА-2017 з української мови в основній школі (9 клас)
    Порядок державної підсумкової атестації учнів 9-х класів з української мови у 2017 році
    ДПА-2017 з математики в основній школі (9 клас)
    Порядок державної підсумкової атестації учнів 9-х класів з математики у 2017 році
    ДПА-2017 з іноземних мов в основній школі (9 клас)
    Порядок державної підсумкової атестації учнів 9-х класів з іноземних мов у 2017 році
    ДПА-2017 з історії в основній школі (9 клас)
    Порядок державної підсумкової атестації учнів 9-х класів з історії у 2017 році
    ДПА-2017 з фізики в основній школі (9 клас)
    Порядок державної підсумкової атестації учнів 9-х класів з фізики у 2017 році
    ДПА-2017 з біології в основній школі (9 клас)
    Порядок державної підсумкової атестації учнів 9-х класів з біології у 2017 році
    ДПА-2017 з географії в основній школі (9 клас)
    Порядок державної підсумкової атестації учнів 9-х класів з географії у 2017 році
    ДПА-2017 з інформатики в основній школі (9 клас)
    Порядок державної підсумкової атестації учнів 9-х класів з інформатики у 2017 році
    ДПА-2017 з правознавства в основній школі (9 клас)
    Порядок державної підсумкової атестації учнів 9-х класів з правознавства у 2017 році
    ДПА-2017 з мов і літератур національних меншин в основній школі (9 клас)
    Порядок державної підсумкової атестації учнів 9-х класів з мов і літератур національних меншин у 2017 році
    ДПА-2017 з хімії в основній школі (9 клас)
    Порядок державної підсумкової атестації учнів 9-х класів з хімії у 2017 році
    ДПА-2017 із зарубіжної літератури в основній школі (9 клас)
    Порядок державної підсумкової атестації учнів 9-х класів із зарубіжної літератури у 2017 році
    ДПА-2017 з української літератури в основній школі (9 клас)
    Порядок державної підсумкової атестації учнів 9-х класів з української літератури у 2017 році

     

    Збірник диктантів для ДПА з української мови (9 клас)

    У добірці запропоновано тексти для державної підсумкової атестації, яка проводитиметься в 9 класі у формі диктанту. Вони охоплюють усі теми чинної програми з української мови в 5–9 класах. За тематикою тексти презентують українську культуру, історію, науку та літературу. Матеріал добирався з довідників, науково-популярної літератури, сучасної публіцистики, творів українських письменників та адаптовувався відповідно до чинного правопису сучасної української мови.

    Тексти диктантів відповідають мовній і соціокультурній змістовим лініям, мають пізнавальний характер і значний виховний потенціал. Тут є розповіді про українських науковців, політиків, письменників та акторів, а також пейзажні замальовки та цікаві факти про мальовничі місця України, етюди про мистецькі жанри та незвичайні вподобання. Для зручності тексти згруповано за певними темами, а саме: «Мальовнича Україна», «Достойники», «Цікавинки звідусіль», «Літературні скарби», «Народні звичаї та обряди», «Мова», «Непересічні особистості», «Природа» та «Світ захоплень». Ураховуючи, що учні навчаються в закладах різного типу, у добірці подано диктанти різного ступеня складності. Тексти підвищеної складності позначено окремо.

    Диктанти створено Освіта.ua для використання у загальноосвітніх навчальних закладах України відповідно до порядку проведення державної підсумкової атестації учнів 9-х класів з української мови у 2017 році. Комерційне використання та розміщення на інших ресурсах заборонено.

    МАЛЬОВНИЧА УКРАЇНА

    ДОСТОЙНИКИ

    МОВА

    ПРИРОДА

    ЛІТЕРАТУРНІ СКАРБИ


    Вгору сторінки